HTML

Mert sorozatfüggőnek lenni jó!

Ez nem egy újabb sorozatos blog. Csak egy sorozatfüggő lány élete.

Friss topikok

  • Annácska5: @Kumiko04: Front! Chuckra várni kell sajnos, de majd eljön annak is az ideje :) (2009.08.13. 22:01) Amikor nincs kedvem semmihez
  • Annácska5: @Kumiko04: Mondjuk annak meg van ám az oka, hogy miért néz úgy, de majd remélhetőleg meglátod :D B... (2009.08.12. 17:16) Leverage, Chris Kane és én

2009.08.13. 15:33 Annácska5

Amikor nincs kedvem semmihez

Rámtörnek olyan időszakok, amikor egyáltalán nincs kedvem sorozatozni. Napok, de van amikor 1-2 hét is eltelik, amíg nem nézek semmit, aztán meg csak kapkodhatom a fejemet, hogy behozzam a lemaradásomat, mert darálni nem mindig van kedvem.

Hiszen ha darálok, akkor hajlamos vagyok belehülyülni, mint ahogy már írtam, és olyankor nehéz újból belerázódni a többi sorozatba. Például a Torchwood után azt vártam, hogy a Leverage-ben, mikor Eliot a kórház kihalt részein járt, elugrik egy Zsizsik. Hát ugye nem történt meg, ami azért inkább előnyére vált a dolognak.

Most is itt vagyok, érzem, hogy nézni kéne a Dark Blue-t, de nem megy. Egyszerűen nem tudom megnyomni a Play gombot, semmi hangulatom most hozzá. Közben persze várom a szeptember 10.-ét, hiszen SPN fangirl vagyok, vagy mifene. Azzal biztosan nem lesz gond, akkor biztos, hogy kapásból nézni fogom, amint lesz angol felirat.

De már a Dextert is várom. Eszméletlen jók a promóképek hozzá. Ugyanígy vagyok a SoA-val is, meg még egy jó pár sorozattal.

És ezt nem értem magamban. Itt pihen a gépen néhány epizód, amit már meg kéne nézni, egyre inkább úgy érzem, de az valahogy nem megy, inkább áhítozom azokra, amik majd szeptember tájékán kezdődnek.

Most ez természetes, vagy azért van mert nőből vagyok?

2 komment

Címkék: kérdések


A bejegyzés trackback címe:

https://nezekkiafejembol.blog.hu/api/trackback/id/tr631307223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kumiko04 2009.08.13. 20:48:42

Azért van, mert nőből vagy és ez egy kibaszott szar nap :D Legalábbis az én meglátásom szerint. Ma még a Bleachet sem néztem meg, ami nagy szó nálam. Nem tudom mi van, egyszerűen nekem se volt semmihez sem kedvem. Front? :S
Én is várom az SPN-t, de elszomorít, hogy a Lost meg a Chuck később lesz T_T

Annácska5 2009.08.13. 22:01:43

@Kumiko04: Front! Chuckra várni kell sajnos, de majd eljön annak is az ideje :)
süti beállítások módosítása