HTML

Mert sorozatfüggőnek lenni jó!

Ez nem egy újabb sorozatos blog. Csak egy sorozatfüggő lány élete.

Friss topikok

  • Annácska5: @Kumiko04: Front! Chuckra várni kell sajnos, de majd eljön annak is az ideje :) (2009.08.13. 22:01) Amikor nincs kedvem semmihez
  • Annácska5: @Kumiko04: Mondjuk annak meg van ám az oka, hogy miért néz úgy, de majd remélhetőleg meglátod :D B... (2009.08.12. 17:16) Leverage, Chris Kane és én

2009.08.11. 11:28 Annácska5

Itt vagyok

Nahát, blogolásra adtam a fejemet. Igazából nem is tudom miért, talán csak némi magamutogatás áll a dolog hátterében. A lényeg, hogy itt vagyok.

Nem fog sokmindenről szólni ez a blog, inkább csak napi/heti élményeimet osztom itt meg. Nem nagyon lesznek sorozatajánlások, csak az én kis életem sorozatfüggőként.

Mi alapján választok sorozatot?

 

Semmi különös nem vezérel, nincs olyan műfaj, amire kimondottan rárepülnék. Néha elég egy ismerős ajánlása, de legtöbbször sorozatjunkie ajánlói, és pilotkritikái között válogatva lelek rá egy-egy olyan sorozatra, ami rabul ejt.

 

Milyen sorozatokat nézek?

 

Minden félét. Elég ha felsorolom, mindenféle rangsorolás nélkül: Supernatural, Leverage, Sons of Anarchy, Dexter, The Philanthropist, Hung, Dark Blue, Chuck, The Big Bang Theory, HIMYM, Torchwood. A befejezettek közül rajongója vagyok még a Deadwoodnak, Harper's Islandnek, My Name is Earlnek és az Oznak.

Nő létemre szeretem a dugós-lövöldözős sorozatokat, és hányok a sírós, drámázóstól (GA és társai)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nezekkiafejembol.blog.hu/api/trackback/id/tr151302429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása